Просмотр по ключевому слову social media


Показаны результаты 21 - 40 из 40
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Article 9362084 4723366
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -111327500 -1143074708
2022 Social Media as a Development Tool English Communicative Competence Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article -393465006 1967022055
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 2020485361 1347851449
2014 Social media in teaching foreign languages Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Article 23085821 18931777
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article 864102083 1349221013
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article 2110191503 1922134919
2021 Аналіз неформальних комунікацій в умовах гібридної війни Юркова, О.; Смола, Л. Article -1592236806 -2076603524
2023 Критерії вибору лідерів думок в службі крові Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 11112169 12588393
2023 Маркетинг соціальних мереж: стратегії та інструменти Церковна, Н.В. Bachelous Paper 18161061 61925087
2024 Особистий бренд у сфері б'юті-індустрії: сучасні тренди Сіртолі, С.- М. Bachelous Paper 16 34
2024 Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації Бондаренко, Т. Article 62 69
2022 Просування бренда підприємства сегменту HoReCa у соціальних мережах Федосова, Б.Д. Masters thesis 165074 535067
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article -1165500864 718986852
2010 Соціальні медіа як PR-інструмент компанії Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna; Kondrunina, Kateryna Yuriivna; Лисенко, В.С. Conference Papers -948876395 -66061465
2024 Соціальні мережі для навчання іноземної мови у змішаному форматі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Кондратенко, К.В. Article 33 42
2020 Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Yeremenko, Anna Yuriivna Article 1447269996 -432593036
2021 Створення та просування підприємницького бренду в соціальних мережах Богомолова, К.В. Bachelous Paper 1539135482 881953818
2023 Тенденції розвитку маркетингових комунікацій туристичних підприємств в умовах цифровізації Кулиняк, І.Я.; Іваницький, Н.Б. Article 97 132
2023 Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами Корощенко, В.О. Masters thesis 54 140