Browsing by Author Illiashenko, Nataliia Serhiivna


Showing results 61 to 80 of 220
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -358197419 175380176
2016 Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М. Article -800587850 -2027303544
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 53263003 65845823
2018 Класифікація стратегічних напрямів науково-технологічного розвитку підприємства Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 55989327 39922445
2012 Классификация видов развития на основе соответствия научно-техническому прогрессу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 38262313 22530527
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1881351838 -310079869
2018 Концептуальні засади механізму формування стратегій випереджаючого інноваційного прискорення промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Кириллова, А.М. Article 78059773 59540900
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 5159212 7321863
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 6585733 4252293
2012 Конъюнктурная оценка конкурентных преимуществ бизнес-единиц машиностроительного предприятия Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Загорянська, Олена Леонідівна; Загорянская, Елена Леонидовна; Zagorianska, Olena Leonidivna; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Андрей Васильевич; Kosenko, Andriy Vasylovich Article 8292356 6311239
2018 Критерии успеха стратегических направлений инновационного развития: опыт стран «азиатских тигров» и возможности для украинских предприятий Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Golysheva, Ievheniia Oleksiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Макаренко, Єсенія Валеріївна; Макаренко, Есения Валереевна; Makarenko, Ieseniia Valeriivna 1367543 642764
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 30927915 47610210
2013 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг, их место среди концепций ведения бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 60831121 160410309
2007 Маркетинг та інновації - крок до лідерства Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 30820894 17287510
2007 Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1739153758 -1135610782
2007 Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -898014670 -1895062969
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 6754740 4191763
2014 Маркетинг інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Learning Object -278385370 679913939
2017 Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Філатов, В.Ю. Conference Papers 1181144 679745
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9429616 3435974