Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 1 to 20 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Маркування товарів як мультимодальний текст Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Lukianova, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 5985 4525
2023 Мультимодальність англомовного медіа простору: філологічні аспекти Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Чорнобук, К. Conference Papers 18415 18115
2023 Cartoons in the genre spectrum of political discourse Movchan, Diana Vasylivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Savchuk, A. Article 9489 11550
2023 Education for sustainable development through the brand language Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 160 43
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 50367 49255
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 19747940 13655184
2021 Features of Usage and Translation of Stylistically Marked Vocabulary in American Fiction Bilohur, A.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 399631497 566337482
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object -685258318 -381451208
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -52110011 260257309
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 1497665722 1364357706
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 3721760 3266468
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 32919474 192261140
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 154782692 -1929015001
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 4091101 8342216
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -180241102 -1367047274
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article 2047465275 -1710351028
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 82762 125209
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis 397323033 320798470
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 206809204 61491554
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -966537498 53949614