Browsing by Author Makhnusha, Svitlana Mykhailivna


Showing results 1 to 20 of 66
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Marketing approaches to increase of sales in the context of behaviour economy Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 55 8
2013 Scientific-methodical approach to border region budgetary potential assessment in the context of its innovative development management Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article 79 4
2011 Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna Article 9873 10116
2013 Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article 1517 1342
2013 Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Самойленко, І. В. Conference Papers 8232 8398
2011 Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, О.В. Conference Papers 1352 783
2011 Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 1792 1986
2012 Аналіз соціальної реклами як інструменту маркетингового впливу на суспільство Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 222 1050
2010 Аналіз українського ринку доменних імен Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Іваницький, І. Conference Papers 672 686
2011 Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 2336 2538
2011 Аналіз франчайзингу у контексті маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 1013 1124
2012 Брендинг Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Frolov, Serhii Mykhailovych Learning Object 4444 1037
2007 Використання торговельної марки як інтелектуального активу в діяльності підприємства Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 1460 945
2005 Выбор марочной стратегии для инновационной продукции Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 766 365
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 1101 1295
2011 Дослідження сутності, місця та ролі промислового зразка у процесі маркетингу виробу-інновації Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 510 656
2012 Дослідження явища "маркетингової короткозорості" Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Сірік, Ю.А. Conference Papers 413 216
2010 Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв'язку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 1119 1172
2011 Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna Article 2937 3006
2013 Маркетинг інновацій у забезпеченні ефективності економічного прикордонного співробітництва України Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Conference Papers 152 21