Просмотр по ключевому слову банківський маркетинг


Показаны результаты 1 - 20 из 56
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2007 A bank customer analysis and mortgage services evaluation: implications of market segmentation policies Мілонакіс, Дж. Article -539677563 -432652416
2023 Banking marketing development trends in the context of digitalization Hrytsenko, Larysa Leonidivna; Kozhushko, I. Article 95 28
2018 Evaluation of deposit market competition: basis for bank marketing improvement Didenko, Iryna Viktorivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Buriak, Anna Volodymyrivna Article -140014431 -885406906
2021 Green Financing for Carbon-Free Growth: Role of Banks Marketing Strategy Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Us, Yana Oleksandrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Dubyna, O.; Vasylyna, T. Article 1770372947 1370561282
2008 The influence of banking advertising on bank customers: an examination of Greek bank customers’ choices Mylonakis, J. Article -1988922650 -1966116412
2011 Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку Гузь, М.М. Article 855310 508831
2012 Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації Гузь, М.М. Article 4965828 15032908
2007 Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку Міланокіс, Дж. Article 2932754 2986753
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 30940 42212
2007 Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами Гузь, М.М. Article 5489769 5888595
2010 Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 23598785 48311438
2011 Банківський маркетинг як сучасна концепція Радченко, О.В. Conference Papers 6567952 8857166
2014 Взаємозвʼязок маркетингової діяльності банку та його фінансової стійкості Bondarenko, Alla Fedorivna; Красюк, Н. Article 279287 479103
2010 Визначення кількості та типу лояльних клієнтів банку Гузь, М.М. Article 2013039 1068309
2010 Використання маркетингових концепцій в банківській діяльності Ярошенко, А.С. Article 47029569 47697578
2007 Використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу Гузь, М.М. Conference Papers 41628 21594
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 58530774 31991502
2007 Вплив недоброякісної банківської реклами на довіру банку Гузь, М.М. Conference Papers 826468 414786
2008 Вплив реклами на вибір банку клієнтами: дані з Греції Милонакіс, Д. Article 436065 872166
2007 Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Федірко, В.В. Article 649642 757762