Browsing by Keywords задоволеність клієнтів


Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 17004706 7453189
2020 Assessment of the Impact of Selected Satisfaction Parameters on the Competitiveness of Family Tourism Goncarova, Z.; Pitekova, J.; Vrablikova, M. Article -806460423 551285990
2022 The Effect of Digital Marketing Strategy on Customer and Organizational Outcomes Aityassine, F.L.Y.; Al-Ajlouni, M.M.; Mohammad, A. Article -1679904732 1750628066
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 149176904 151490865
2016 The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention Bashi, S.G.; Hanzaee, K.H.; Nikoumaram, H. Article 191820083 212498469
2019 The Influence of Waiting Lines Management on Customer Satisfaction in Commercial Bank of Ethiopia Desta, Al.Z.; Belete, T.H. Article 1615920289 -483604158
2011 Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії Ген, К.; Клемес, М.Д.; Вей, Ц.; Коа, Б. Article 894418 1184349
2007 Збереження клієнтської бази банками Нової Зеландії Кохен, Д.; Ган, Крістофер; Ау Йонг, Х.Х.; Чонг, Е. Article 194650 692829