Просмотр по ключевому слову качество обслуживания


Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -864847538 1139336645
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article 1138978718 926633593
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -1193884430 -419871534
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article 1871169706 1263184625
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 2125624991 -1289705401
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 3897878 5093565
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 46613312 108283274
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -489425933 -1475789142
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 2141322451 1331968365
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 84213646 61627930
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2021 Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А. Conference Papers 58005 54853
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 5980903 5296153
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 112932755 275844867
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 71918 149558
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 182316348 294773088
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 8542876 13405616