Browsing by Keywords торговая марка


Showing results 1 to 20 of 36
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article -1006212884 -1102265174
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 669714432 850818573
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 3897878 5093565
2019 Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу для просування послуг ветеринарної клініки Тележенко, М.О. Bachelous Paper 5 1
2013 Захист прав інтелектуальної власності Ткачова, Ю.М. Conference Papers -767698691 1887478128
2020 Зобов’язання України відповідно до угоди про асоціацію з ЄС щодо торговельних марок Дегтяр, Р.О.; Pakhomov, Volodymyr Vasylovych Conference Papers 56354348 44911829
2013 Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р. Conference Papers 17721689 27934281
2005 Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О. Article 16124703 25103576
2005 Методические основы оценки параметров конкурентоспособности торговой марки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 18799140 20161094
2009 Міжнародні економіко-правові аспекти використання інтелектуальної власності Khvorost, Oksana Oleksiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ivanova, Tamara Ivanivna Article 866005379 921412423
2013 Ознаки добросовісного попереднього користування торговельною маркою (знаком для товарів і послуг) Осіпова, О.О. Article 4225923 9333993
2006 Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 553583512 776826865
2014 Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 261872324 153259400
2020 Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") Тонкошкур, Б.С. Bachelous Paper -868909209 -2103760737
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 1599635379 -790238968
2020 Охорона прав на "trade dress": досвід зарубіжних країн Савицька, І.В.; Utkina, Maryna Serhiivna Conference Papers -1594607382 1845403740
2020 Охорона прав інтелектуальної власності на торговельну марку Золота, Леся Володимирівна; Zolota, Lesya Volodymyrivna ; Zolota, Lesya Volodymyrivna; Русак, Г.В. Article 33883846 52903941
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 2962255 1772057
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 135423139 242466826
2019 Право інтелектуальної власності на «trade dress»: особливості та загальна характеристика Utkina, Maryna Serhiivna Article 632471999 -308308385