Browsing by Keywords brand name


Showing results 1 to 18 of 18
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 754 84
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 316623 131538
2011 Аналіз основних проблем українських брендів Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Conference Papers 329992 3081
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 3295 3600
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 26976 30010
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 77120 39023
2014 Корпоративний твіттер як стимулючий засіб привернення уваги до бренду Короткіх, С.Г. Conference Papers 5714 716
2015 Лінгво-прагматичний аспект ономастичних одиниць сучасної фармакології Chuiko, Olena Andriivna Conference Papers 15703 3768
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 468 472
2010 Оцінка ринкових конкурентних позицій бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 17185 2712
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 41548 30004
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 30938 144415
2007 Проблеми формування брендів промисловими підприємствами України Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers 9458 1389
2020 Проект брендбуку для онлайн-магазину жіночого одягу "SHOPO CLOTHES" Мартиненко, В. В. Masters thesis 253 704
2016 Роль німецької газети «Die Welt» у формуванні іміджу України Tkachenko, Olena Hryhorivna; Бардак, В. Conference Papers 16964 25638
2014 Формування бренда підприємства в галузі птахівництва Гайтина, Н.М. Conference Papers 6462 4755
2014 Формування образу бренду у загальній концепції виведення нової торгової марки на локальний ринок Шевченко, О.Ю. Conference Papers 2255 2333
2015 Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій Лабурцева, О.І. Conference Papers 9654 5120