Просмотр по ключевому слову marketing strategy


Показаны результаты 1 - 20 из 68
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Branding as an important part of marketing strategy Gaityna, N.M. Conference Papers -928055244 1987313487
2023 Consumer behavior and COVID-19: Comparing purchase incentives and ecological awareness changes Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 3241 1347
2016 Elements of gamification in social marketing compaigns Widawska-Stanisz, A. Conference Papers -1153423135 -610984734
2023 Email-маркетинг в освітній сфері: сучасні тренди та інструменти Олійник, Б.С. Bachelous Paper 16734 13127
2021 Green Financing for Carbon-Free Growth: Role of Banks Marketing Strategy Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Us, Yana Oleksandrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Dubyna, O.; Vasylyna, T. Article -2088044159 1691369900
2011 Holding the policy of standardization in international marketing strategy by Ukrainian size-medium businesses Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna; Lopatkina, I. Conference Papers 47360544 56772601
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article -678738486 580115206
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 3531 7219
2021 Marketing of an Academic Program: Case Study of an Engineering Program Kuzior, A.; Grebski, M.; Grebski, W. Article -757826427 -393942721
2015 The internet as an element of marketing strategies of polish universities during recent years Kisiołek, A. Conference Papers 123958280 133458296
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article -402219009 2145369116
2013 Аналіз ринку друкованих засобів масової інформації міста Суми Литвиненко, О.О. Conference Papers 696123657 222466913
2023 Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування Черничко, Т.В.; Гладинець, Н.Ю.; Росола, У.В. Article 67 126
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 10969035 8423222
2009 Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 480201 573300
2022 Атрибути бренду українських медіа Шевченко, В. Article -1216435317 1923101864
2012 Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства Bondarenko, Alla Fedorivna; Пахненко, О.М. Conference Papers 258916 430895
2010 Використання стратегічних матриць підприємствами легкої промисловості на цільовому ринку Григор'єва, Л.В. Conference Papers 19208888 37000100
2004 Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу Семенюк, Л.П. PhD Thesis 911915 790129
2020 Дизайн як інструмент маркетингової комунікації Шафорост, Ю.В.; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Conference Papers -908130567 969619821