Browsing by Keywords pragmatic purpose


Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 10008 315
2014 Дискурс iнтернет-реклами: проблеми та перспективи дослідження Соколова, І.В. Conference Papers 4012 1477
2010 Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку Соколова, І.В. Article 14619 9011
2008 Лінгвокогнітивні аспекти малих текстів Kozlovska, Hanna Borysivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Anokhina, Tetiana Oleksandrivna; Kobiakova, Iryna Karpivna; Kosenko, Yuliia Viktorivna; Соколова, І.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna Book chapter 57095 49762
2011 Лінгвістичні фактори функціонування сучасного інформаційно-рекламного дискурсу Соколова, І.В. Article 2594 4572
2006 Особливості реалізації прагматичної настанови інформаціїно-рекламних текстів розгорнутого типу Соколова, І.В. Article 3702 3754
2012 Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) Соколова, І.В. Article 954653 600310
2000 Прагматичні параметри функціонування категорії повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 8937 1268
2009 Структурно-композиційні ознаки тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 2565 7722
2000 Структурно-семантичні та функціональні характеристики повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 2640 5804
2000 Імпліцитний повтор як засіб реалізації прагматичної мети текстів-анонсів Соколова, І.В. Conference Papers 4093 2293
2013 Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) Соколова, І.В. Article 17872 542