Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову quality of service
Показаны результаты 1 - 20 из 21
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
235348394
505954147
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
405189365
-1861163051
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
-150442816
1853741368
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
304942635
216968824
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-773973707
-209916172
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
999832345
-1289705401
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
2801164
3996851
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
35446159
61669957
2013
Етапи оцінки якості логістичного сервісу
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Conference Papers
27329417
75323342
2009
Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту
Абдель-Бакі, М.
Article
51762618
29618269
2015
Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
405302
106533
2017
Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг
Решетнікова, І.Л.
;
Шаповалова, Е.П.
Article
48613852
61627930
2019
Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)
Росюк, О.В.
Masters thesis
5
1
2014
Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
278045208
211700520
2013
Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
5147687
5296153
2014
Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
;
Шипунова, О.В.
Article
3458794
4714861
2012
Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
91948280
186247390
2023
Розробка стратегії обслуговування споживачів
Жмуд, Р.С.
Bachelous Paper
27786
60334
2014
Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Book chapter
182316347
294773088
2014
Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
6489056
13405616
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
названию
дате поступления
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: