Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 196
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 790892 805808
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 27373916 47429720
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -620791531 672105852
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 22666771 45739485
2017 Аналіз транзитного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 615555 933262
2013 Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шипіль, А.С. Conference Papers 176534742 91515805
2014 Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П. Conference Papers -592415772 2005081054
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 34971084 66980054
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 41167170 14174289
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers -1213976403 376978881
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 64837108 50810024
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3537305 12084872
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575107 11150397
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 8258693 9586545
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1102065196 441083172
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4431071 3635265
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 84981416 106397135
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 8749834 9507363
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 721940199 -1600864945
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496