Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 196
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 790893 805808
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 27373916 56355120
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1190770639 -671580065
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 42998115 66070829
2017 Аналіз транзитного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 615556 933262
2013 Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шипіль, А.С. Conference Papers 176534742 91515805
2014 Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П. Conference Papers 757589760 410124823
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 57363818 83226860
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 57271322 14174289
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers -1213976402 376978881
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 85290148 112169144
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 6937527 15485093
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 9681972 15257263
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 15385196 23839553
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1322462305 441083172
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 5839973 6453071
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 249183026 185617329
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 8749834 9507363
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1170885493 -790949547
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 136156432 63249496