Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 196
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 395445 805808
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 27373915 47429720
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -620791531 102126745
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 22666770 45739485
2017 Аналіз транзитного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 615554 933262
2013 Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шипіль, А.С. Conference Papers 118772608 91515805
2014 Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П. Conference Papers -592415773 2005081054
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 34971085 50733248
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 25063018 14174289
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers -1213976403 376978881
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 64837108 50810024
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2358207 7405223
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575106 8362845
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 8258693 9586545
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1102065195 441083172
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4431070 3635265
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 84981415 106397135
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 8749834 7033916
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970099 -1961834977
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496