Search


Clear search fields
Showing results 80 to 98 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1359053547 -1300646942
2017 Мовні помилки в рекламі міста Суми Kulishenko, Liudmyla Anatoliivna Conference Papers -476086189 -551287591
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 4729806 3760404
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -663632988 483460604
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 557370
2013 Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу Бикова, О.Д. Conference Papers 2392728 2965161
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1883854282 1926465713
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 4901004 5149832
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1128362 1283458
2008 Реклама як основна форма комунікації Шматок, Ю. Conference Papers 7473224 4797679
2004 Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен Sushkova, Olena Mykolaivna Conference Papers 494866035 782434988
2022 Соціально-комунікаційний дискурс у рекламних повідомленнях в умовах війни Kovalova, Tetiana Viktorivna; Охрименко, Л. Conference Papers 1119207839 1878178803
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1531039798 -930484430
2022 Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Данильченко, С. Article 4204136 3882690
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 102 79
2024 Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 694 349
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 1871 3568
2023 Патріотичні цінності та національна символіка в українській комерційній рекламі Кизим, A.; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 3420 5120