Browsing Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) by Issue Date


Showing results 1061 to 1080 of 1498
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Індикативна оцінка еволюційної коректності вибору об’єкта інновації Гліненко, Л.К. Article 76679328 127225636
2013 Інноваційна політика підприємств АПК: тактичні та стратегічні аспекти Березіна, Л.М. Article 209110184 -1972245348
2013 Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування Шубін, О.О.; Криковцев, О.О. Article 51444980 37699049
2013 Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері Mishenina, Natalia Viktorivna; Mishenin, Yevhen Vasylovych; Yarova, Inessa Yevhenivna Article 179880405 98340015
2013 Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А. Article 27833155 113335665
2013 Аналіз досліджень зарубіжних наукових шкіл ризик-менеджменту Посохов, І.М. Article -797472143 1656738199
2013 Фінансування інноваційного розвитку: реалії та перспективи Ховрак, І.В. Article 62333717 69348886
2013 Інноваційні здібності та можливості працівників як важливі складові інноваційного потенціалу персоналу підприємства Адаменко, М.В. Article 64221025 321157609
2013 Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине Рыжик, И.А. Article 8746678 2942027
2013 Communication policies on organic products market Atanasoaie, George Sebastian Article 924249323 995186256
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 143668024 154449217
2013 Приграничные свободные экономические зоны - новейший этап их развития Чисарик, М. Article 1778189 2154927
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article -340505369 1349221012
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 34294672 19769772
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 229548710 303395814
2013 Современные тенденции банковских инноваций Карминский, А.М.; Жданова, О.Р. Article -973214151 2058555332
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922059 7822266
2013 Інноваційний розвиток організацій: невід’ємні складові та чинники впливу П’ятницька, Г.Т. Article -188745244 1397084093
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 5038742 3139418
2013 Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Хижняк, М.О. Article 254156172 -282913029