Search

Clear search fields
Showing results 490 to 500 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Экологическая ответственность бизнеса как элемент государственно-частного партнерства Гассій, Віолета Валеріївна; Гассий, Виолетта Валерьевна; Gassiy, Violeta Valeriivna; Потравний, Іван Михайлович; Потравный, Иван Михайлович; Potravniy, Ivan Mykhailovych Article 826747657 1778242119
2021 The Influence of Advertising on Children´s Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia Hajduova, Z.; Hutmanova, N.; Jusko, L.; Molitoris, L. Article 2082210070 871027896
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -51746795 -1711124786
2011 Стратегічна узгодженість логістичної діяльності підприємства на екологічних засадах Мащак, Наталія Михайлівна; Мащак, Наталия Михайловна; Mashchak, Nataliia Myhailivna Article -110392227 2118275126
2022 The Factors that Influence the Intention of Marketing and Technological Innovation in MSMEs Wulandari, R.; Koe, W.L. Article 2251986 498789
2016 The path of building emotionally intelligent organization Magyar-Stifter, V. Article -1576632543 1998808276
2015 Вимоги та критерії визначення статусу дослідницьких університетів в Україні Тульчинська, С.О. Article 55619456 75242524
2017 Особливості оцінювання рівня стійкого розвитку міст та агломерацій Аверкина, М.Ф. Article 367281251 374677712
2018 Stakeholder analysis during a reorganization project in local government institutions - key methodological aspects Strojny, J.; Jedrusik, A. Article 1672747906 843113304
2017 The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer Reshetnikova, G.S. Article 125925 49559