Search

Clear search fields
Showing results 630 to 640 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Strategic foresight as the methodology of preparing innovation activities Wyrwicka, M.K.; Erdeli, O. Article 2086740021 -848063052
2015 Нaуково-методичний підхід до оцінювaння ризиків інноваційних проектів держaвно-привaтного пaртнерствa Hrytsenko, Larysa Leonidivna Article -69083163 627538242
2024 The Nexus Between Talent Management Attention and Artificial Intelligence: Evidence from Companies Operating Within the AI Domain Alruwaili, N.F.; Mokni, K. Article 1 0
2012 Ефективність використання виробничого потенціалу: теоретичний та практичний аспекти Побережна, Н.М. Article -1714201631 -1245562827
2022 Constituents Affecting Brand Loyalty of Sustainable Beauty and Personal Care Products Seal, D.B.; Bag, S. Article 524622 441794
2012 Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону Дубницький, Володимир Іванович; Даніліна, Наталія Володимирівна; Луніна, Вікторія Юріївна Article 201981179 202497050
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article -145207144 1882541850
2015 Факторы лидерства на мировом рынке машиностроительной продукции Герасимчук, В.И. Article 79384403 177224564
2011 Визначення критерію розмежування категорій «ділова активність підприємства» і «ринкова активність підприємства» Турило, Анатолій Михайлович; Турило, Анатолий Михайлович; Turilo, Anatolii Myhailovych; Зінченко, Олена Антонівна; Зинченко, Елена Антоновна; Zinchenko, Olena Antonivna; Вчерашня, Інна Сергіївна; Вчерашняя, Инна Сергеевна; Vcherashnia, Inna Serhiivna Article 919999499 701406382
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article 40601820 728447931