Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 66
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -726988254 54577092
2011 Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства Криковцева, Ніна Олександрівна; Криковцева, Нина Александровна; Krikovtseva, Nina Oleksandrivna Article 186344516 197329222
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 9082354 9757880
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 11790689 23852334
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 47156547 69216273
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922060 7822266
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article -2002627278 1061580247
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 1979937328 1869314609
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -159671018