Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 66
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -1369764712 -1642882613
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 974996195
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article 742030052 300686320
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 54818841 76059442
2016 Innovations in tourism marketing: Operation Anthropoid in Prague Strielkowski, W. Article 1130337369 1584542329
2011 Механізм оцінки маркетингової стратегії Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna Article 700762378 -1993677535
2016 Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company) Mohsenidoust, F.; Amini, S.Z. Article -1555414147 -60602423
2015 Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів Борисова, Т.М. Article 13803063 28386474
2011 Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту Лабурцева, О.І. Article 1141144374 1848269689
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284