Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 1230 до 1240 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2016 The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry Khanlari, A.; Hajiheidari, N.; Farhang, M. Стаття 116738393 143917593
2019 Factors of demand for cultural events in tourism: the case of the Czech Republic Kmeco, L.; Mezulanik, J.; Kascakova, A.; Civelek, M. Стаття -1371996039 -877668598
2019 Company image in social network as predictor of intention to apply for a job position Vilkaite-Vaitone, N.; Lukaite, U. Стаття 1783671715 1051803386
2021 Creativity in Management and Creative Management: Meta-Analysis Saukh, I.; Vikarchuk, O. Стаття 236631921 -2041672919
2011 Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем Троян, Марія Юріївна Стаття -1157915006 1372634696
2011 Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствами Михайлова, Любов Іванівна; Михайлова, Любовь Ивановна; Mikhaylova, Liubov Ivanovna; Слабоспицька, Оксана Юріївна; Слабоспицкая, Оксана Юрьевна; Slabospytskaya, Oksana Yurievna Стаття 523411922 536842828
2023 Work Motivation of Social Workers in the Context of Management Innovations Gallo, P.; Mihalcova, B.; Balogova, B. Стаття 436105322 493360220
2015 Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій Котенко, Наталія Вікторівна; Сердюк, Світлана Григорівна; Салтикова, Ганна Василівна Стаття -1580360067 805683458
2021 The Impact of National Culture on Environmental Performance: Case for GSS Countries Dkhili, H.; Dhiab, L.B. Стаття 17517839 10332167
2017 Economic and cultural impact of tourism marketing Wang, J. Стаття 505326707 -1073042325