Search

Clear search fields
Showing results 710 to 720 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Принципи управління взаємодією продуцента та реципієнтів ринкової привабливості Свірідова, О.В. Article -169626436 1118823026
2011 Механизм принятия согласованных решений: взаимодействие и адаптивность Загорна, Тетяна Олегівна; Загорная, Татьяна Олеговна; Zagornaya, Tatiana Olegovna Article -1025000327 2129855580
2020 The Innovative Approaches to Estimating Business Models of Modern Banks Zarutska, O.; Pavlova, T.; Sinyuk, A.; Khmarskyi, V.; Pawliszczy, D.; Kesy, M. Article 553471174 -753843956
2015 Методологія моделювання простору задач у системі управління промисловим підприємством Глущевський, В.В. Article 26470595 9485772
2017 Підходи до оцінювання порівняльної ефективності альтернативних варіантів технологічних бізнес-процесів приладобудівних підприємств, одержаних у результаті реінжинірингу Сорочак, О.З.; Гвоздь, М.Я. Article 1676727016 1766559232
2018 Evaluation of deposit market competition: basis for bank marketing improvement Didenko, Iryna Viktorivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Buriak, Anna Volodymyrivna Article -1867681324 661699446
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 34527805 18338829
2015 Development of new substances and materials in the world and in Ukraine Sichkarenko, K.O. Article -1075843029 1098984843
2024 The Impact of Digital Marketing on the Market Share of Tourism Firms in Jordan Alafi, K.K.; Ismaeel, B. Article 4 4
2018 What can economic experiments discover about evolutionary effectiveness of supermarket strategies? Kobets, V.; Yatsenko, V. Article -134009827 -621021087