Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1341 to 1360 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article -1737563553 759066757
2011 Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії Звягінцева, Ольга Борисівна; Звягинцева, Ольга Борисовна; Zvyaginceva, Olga Borysivna Article -1857585422 -1343764412
2014 Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами Нянько, В.М. Article 129706197 39583704
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -1039601525 -626422933
2015 Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку Дима, О.О. Article 128480161 87489312
2011 Роль рейтинга в образовательном процессе вуза Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кармінський, Олександр Маркович; Карминский, Александр Маркович; Karminskii, Oleksandr Markovych; Klimenko, Olha Viktorivna Article 1595762918 -131343001
2014 Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу Melnyk, Leonid Hryhorovych; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1841453204 -969803478
2014 Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych Article -1861889518 502809995
2012 Роль інновацій у розміщенні продуктивних сил країни Франів, Ігор Андрійович Article 1767747311 562083163
2014 Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1516610154 -2007806973
2011 Світовий досвід управління організаційно-економічними механізмами конкурентоспроможності підприємства Коваль, Людмила Миколаївна; Коваль, Людмила Николаевна; Koval, Liudmyla Mykolaivna; Русин-Гриник, Роман Романович; Русын-Грынык, Роман Романович; Rusin-Grinik, Roman Romanovich Article -561893413 -962049536
2010 Синергетична основа маркетингових інновацій Melnyk, Leonid Hryhorovych; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna Article -1381999108 -1043211108
2011 Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro Grygorovych; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачова, Надежда Петровна; Tkachova, Nadiia Petrivna Article 458684751 -190953960
2018 Синхронізація розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні з глобальними трендами Бавико, О.Є. Article 141078530 168411547
2011 Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками Андрос, C.В. Article 887558011 -1620856500
2013 Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок Цапук, О.Ю. Article 335101641 -1815921851
2016 Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій Косенко, О.П.; Кобєлєва, Т.О.; Ткачова, Н.П. Article 1519158135 691460392
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 281852307 80584048
2011 Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку Розумна, Наталя В’ячеславівна; Розумная, Наталя Вячеславовна; Rozumnaya, Natalia Viacheslavovna Article 1065279379 202266370
2014 Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект Глуха, Г.Я. Article 1571899476 647761526