Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Перегляд за
Відображення результатів від 1341 до 1360 із 1548
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Біловодська, Олена Анатоліївна; Гримайло, Олена Володимирівна Стаття -1737563553 759066757
2011 Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії Звягінцева, Ольга Борисівна; Звягинцева, Ольга Борисовна; Zvyaginceva, Olga Borysivna Стаття -1857585422 -1343764412
2014 Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами Нянько, В.М. Стаття 129706197 39583704
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Стаття -1039601525 -626422933
2015 Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку Дима, О.О. Стаття 128480161 87489312
2011 Роль рейтинга в образовательном процессе вуза Прокопенко, Ольга Володимирівна; Кармінський, Олександр Маркович; Карминский, Александр Маркович; Karminskii, Oleksandr Markovych; Кліменко, Ольга Вікторівна Стаття 1595762918 -131343001
2014 Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу Мельник, Леонід Григорович; Шкарупа, Олена Василівна Стаття -1841453204 -969803478
2014 Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств Захаркін, Олексій Олександрович Стаття -1861889518 502809995
2012 Роль інновацій у розміщенні продуктивних сил країни Франів, Ігор Андрійович Стаття 1767747311 562083163
2014 Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний Ілляшенко, Сергій Миколайович Стаття 580344070 -2007806973
2011 Світовий досвід управління організаційно-економічними механізмами конкурентоспроможності підприємства Коваль, Людмила Миколаївна; Коваль, Людмила Николаевна; Koval, Liudmyla Mykolaivna; Русин-Гриник, Роман Романович; Русын-Грынык, Роман Романович; Rusin-Grinik, Roman Romanovich Стаття -561893413 -962049536
2010 Синергетична основа маркетингових інновацій Мельник, Леонід Григорович; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Dehtiarova, Iryna Borysivna Стаття -1381999108 -1043211108
2011 Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro Grygorovych; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачова, Надежда Петровна; Tkachova, Nadiia Petrivna Стаття 458684752 -190953960
2018 Синхронізація розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні з глобальними трендами Бавико, О.Є. Стаття 186535014 168411547
2011 Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками Андрос, C.В. Стаття 887558011 -1620856500
2013 Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок Цапук, О.Ю. Стаття 335101641 -1815921851
2016 Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій Косенко, О.П.; Кобєлєва, Т.О.; Ткачова, Н.П. Стаття -1613796843 691460392
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Стаття 281852307 80584048
2011 Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку Розумна, Наталя В’ячеславівна; Розумная, Наталя Вячеславовна; Rozumnaya, Natalia Viacheslavovna Стаття 1065279379 202266370
2014 Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект Глуха, Г.Я. Стаття 1571899476 647761526