Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1512]

Browse by
Showing results 1081 to 1100 of 1512
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Механизм принятия согласованных решений: взаимодействие и адаптивность Загорна, Тетяна Олегівна; Загорная, Татьяна Олеговна; Zagornaya, Tatiana Olegovna Article -1899996106 2129855580
2012 Механизм разработки бренда территории Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Шатава, Юлия Львовна Article 206070981 40749404
2013 Механізм визначення еколого-економічної активності кластерного утворення Гімпель, В.В. Article -1426361801 126276520
2011 Механізм оцінки маркетингової стратегії Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna Article 1574157343 17177275
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 487406906 981080862
2012 Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна Article 4279726 2901959
2011 Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств Бойко, Ольга Вікторівна; Бойко, Ольга Викторовна; Boyko, Olga Viktorivna; Іваницька, Марія Ярославівна; Иваницкая, Мария Ярославовна; Ivanytska, Mariia Yaroslavivna Article 21975528 28463868
2013 Механізми фінансування та стимулювання збереження екосистемних послуг водно-болотних угідь Дегтярь, Н.В. Article 222690515 471474777
2013 Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Загорна, Т.О. Article 306319448 194080731
2017 Модель лотки-вольтерри як інструмент аналізу стійкості інвестиційних та інноваційних процесів Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 325945632 317545269
2011 Модель механізму забезпечення стратегічної стійкості машинобудівного підприємства Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Ольга Ивановна; Maslak, Olga Ivanivna; Мовчан, Ілона Валеріївна; Мовчан, Илона Валерьевна; Movchan, Ilona Valeriivna Article 157801631 155412443
2013 Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів Потрашкова, Л.А. Article 1734485250 1735750743
2016 Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження Калюжна, Н.Г. Article 5946681 7361388
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 904861209 779619279
2015 Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства Райко, Д.В.; Лебедева, Л.Е. Article 2017421773 -1113113856
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 139187342 96472017
2012 Моделювання взаємовідносин акціонерів та менеджменту в умовах екологоорієнтованого корпоративного управління Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1649883167 1371747354
2012 Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством Ібрагімов, Е.Е. Article -1794992970 1516942873
2010 Моделювання маркетингових інформаційних систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Zahorylko, Serhii Oleksandrovych Article -1170604786 1206722260
2017 Моделювання процесів стимулювання екологічної модернізації в системі національної економіки Shkarupa, Olena Vasylivna; Лях, О.В. Article 101970143 97238229