Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 1101 to 1120 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Модель механізму забезпечення стратегічної стійкості машинобудівного підприємства Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Ольга Ивановна; Maslak, Olga Ivanivna; Мовчан, Ілона Валеріївна; Мовчан, Илона Валерьевна; Movchan, Ilona Valeriivna Article 157801631 155412443
2013 Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів Потрашкова, Л.А. Article 1734485250 1735750743
2016 Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження Калюжна, Н.Г. Article 5946681 7361388
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 904861209 779619279
2015 Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства Райко, Д.В.; Лебедева, Л.Е. Article 2017421773 -1113113856
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 139187342 96472017
2012 Моделювання взаємовідносин акціонерів та менеджменту в умовах екологоорієнтованого корпоративного управління Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1649883167 1371747354
2012 Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством Ібрагімов, Е.Е. Article -1794992970 1516942873
2010 Моделювання маркетингових інформаційних систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Zahorylko, Serhii Oleksandrovych Article -1170604786 1206722260
2017 Моделювання процесів стимулювання екологічної модернізації в системі національної економіки Shkarupa, Olena Vasylivna; Лях, О.В. Article 101970143 97238229
2011 Моделювання ринку інновацій в системі державного стимулювання його екологізації Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Rozhkova, Yevheniia Yuriivna; Rozhkova, Evgeniia Yuriivna Article 185279677 47200243
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 7401547 10077761
2016 Моделі та методи прийняття рішень у сфері управління збалансованим розвитком промислових підприємств Коверга, С.В. Article 297064073 318190575
2016 Модернізація промислових підприємств та її інноваційне забезпечення Петрович, Й.М.; Борбулевич, В.З. Article 242002722 345401564
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 162964241 103087993
2011 Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовншніми сторонами Бортніков, Павло Геннадійович; Бортников, Павел Геннадиевич; Bortnikov, Pavlo Gennadiiovych Article 645208395 271764988
2017 Монетарні механізми управління конкурентоспроможністю національних економік: валютні війни Свірський, В.С.; Мелих, О.Ю. Article 367251 482711
2014 Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг Максимова, Т.С. Article -1010563166 1807576531
2010 Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович Article -901017481 -2089717094
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 85372951 39483065