Наукові видання (ННІ БТ) [10788]

Перегляд за
Відображення результатів від 4001 до 4020 із 10788
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2017 Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг Бондаренко, Алла Федорівна; Крисько, Р.О Стаття 877524 394788
2019 Маркетингова стратегія банку на прикладі ПАТ КБ «Приватбанк» Шерстюк, І.В.; Кривич, Яна Миколаївна Тези доповідей 426081 443477
2007 Маркетингова стратегія ВУЗа на ринку освітніх послугв умовах соціально – економічної трансформації Кривенко, Лариса Володимирівна Стаття 7993576 5370000
2009 Маркетингова стратегія просування банківської послуги на ринок Кащеєва, Р. Тези доповідей 914031 1014984
2008 Маркетингова стратегія удосконалення діяльності банку Бондаренко, Алла Федорівна Тези доповідей 1214178 991734
2009 Маркетингова стратегія управління банком Дубовик, С.В. Тези доповідей 916006 525666
2009 Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації Пересадько, Г.О.; Ілляшенко, Сергій Миколайович Монографія 1660230577 -711828972
2010 Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства Пересадько, Галина Олександрівна; Рябіченко, Д.О.; Лисютін, І.О. Стаття 320131336 183607117
2013 Маркетингова інформація та зміст методів її збору Куришко, Олександр Олександрович Розділ книги 2009517498 1494321423
2012 Маркетингове управління банком Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Шкарупа, Олена Василівна Стаття 667093 492466
2007 Маркетинговое исследование потребителей банковских услуг на финансово-кредитном рынке г. Курска Ульянов, И. Тези доповідей 1080111 964491
2012 Маркетинговое управление муниципалитетом на основе международного сотрудничества Гончаренко, Т.П.; Сидоренко, Н.О. Стаття 54605825 10732433
2005 Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков Бондаренко, Алла Федорівна; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О. Стаття 102930255 41228260
2014 Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком Фролов, Сергій Михайлович; Кремень, Ольга Іванівна; Оголь, Д. Книга -940085606 450572481
2005 Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку Бондаренко, Алла Федорівна Стаття 303013864 554734185
2010 Маркетингові стратегії збільшення депозитних ресурсів банку Черкашина, К.Ф.; Антипенко, Є.М. Стаття 13235168 12604360
2019 Маркування дистантності і недистантності у звертаннях німецької мови Закусило, Вікторія Олегівна Тези доповідей 7665135 4881332
2004 Маскулинность и фемининность как культурные концепты Дорда, Світлана Володимирівна Тези доповідей 35779847 18801196
2006 Маскулинність як складова концептуальної системи особистості Дорда, Світлана Володимирівна Стаття 7479204 2284292
2003 Масові електронні платежі: проблеми та перспективи розвитку Чепурда, Л.М. Стаття 44335324 25265658