Образ [248]

Перегляд за
Відображення результатів від 1 до 20 із 248
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2024 «The Call of the Ukraine» (1941–1942 рр.): формування іміджу України в інформаційному просторі Східної Азії Дроздовська, О. Стаття 11 9
2023 Changes in Media Landscape: the Popularity of Telegram and TikTok Nosova, B.; Moroni, C.; Boccolini, A.; Spinelli, E. Стаття 287618988 1986989555
2020 Cтановлення і розвиток дитячого крос-телебачення Леонтьєва, Т. Стаття 2064056249 -190077227
2023 «Democratic Tsunami» as an online stage of the Catalan independence movement Zinichenko, V.; Udovenko, A. Стаття 3670405 3464734
2024 Digital and convergent development indicators for UATV English channel in 2022-2023 Horodenko, L.; Shtelmakh, P. Стаття 5098447 5084847
2019 Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації Досенко, А. Стаття -283550251 -30937928
2023 Diverse News For Young Minds: Scandinavian Perspectives Katerynych, P. Стаття -1934590567 700722143
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Стаття -2109433611 -2113330595
2021 Gender concepts in modern Ukrainian media Chornodon, M. Стаття -672253105 -1936252766
2025 Local TV Channel as a Convergent Media (on the Example of ‘Dnipro TV’ Television Company) Vlasova, N. Стаття 6 0
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Стаття 12388061 -647347660
2022 Narratives of Polish-Ukrainian interaction in Polish documentaries Rosinska, O. Стаття -1018428675 -1236912291
2022 Overcoming the challenges of post-truth in modern socio-cultural communication Ковальова, Тетяна Вікторівна; Yevtushenko, O. Стаття 1650833527 -489857924
2021 Particularities of visual metaphors in advertising campaigns about ecological problems Antonova, O.; Sokolov, M. Стаття 1739168960 -229783241
2024 Principles of Brand Communications in Wartime Skorokhod, T. Стаття 17949363 16126631
2024 Radio «Kultura» music content Medynska, O.; Hnatyshyn, S. Стаття 106439 107181
2018 Rights observance of socially vulnerable groups in mass media: educational praxes Ковальова, Тетяна Вікторівна; Сипченко, Інна Володимирівна; Гаврилюк, Інна Леонідівна Стаття -2001371108 -649459320
2024 Rumor generation and spreading on WeChat and Facebook during the COVID-19 pandemic Садівнича, Марина Володимирівна; Hu, Y. Стаття 10 10
2023 Television writing on current affairs and documentaries in the coverage of the siege of Mariupol Melnykova-Kurhanova, O.; Yatchuk, O. Стаття -865000851 -988068455
2017 The peculiarities of information presentation on Internet-sites of the leading universities of Ukraine Садівничий, Володимир Олексійович; Koriavko, H. Стаття 322920874 1790235292