Образ [256]

Browse by
Showing results 1 to 20 of 256
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 «The Call of the Ukraine» (1941–1942 рр.): формування іміджу України в інформаційному просторі Східної Азії Дроздовська, О. Article 11 9
2023 Changes in Media Landscape: the Popularity of Telegram and TikTok Nosova, B.; Moroni, C.; Boccolini, A.; Spinelli, E. Article 287618988 1986989555
2020 Cтановлення і розвиток дитячого крос-телебачення Леонтьєва, Т. Article 2064056250 -190077227
2023 «Democratic Tsunami» as an online stage of the Catalan independence movement Zinichenko, V.; Udovenko, A. Article 3670405 3464734
2024 Digital and convergent development indicators for UATV English channel in 2022-2023 Horodenko, L.; Shtelmakh, P. Article 5098447 5084847
2019 Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації Досенко, А. Article -283550251 -30937928
2023 Diverse News For Young Minds: Scandinavian Perspectives Katerynych, P. Article -1934590567 700722143
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Article -2109433610 -2113330595
2021 Gender concepts in modern Ukrainian media Chornodon, M. Article -672253105 -1936252766
2025 Local TV Channel as a Convergent Media (on the Example of ‘Dnipro TV’ Television Company) Vlasova, N. Article 6 0
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 12388062 -647347660
2022 Narratives of Polish-Ukrainian interaction in Polish documentaries Rosinska, O. Article -1018428675 -1236912291
2022 Overcoming the challenges of post-truth in modern socio-cultural communication Kovalova, Tetiana Viktorivna; Yevtushenko, O. Article 1650833527 -489857924
2021 Particularities of visual metaphors in advertising campaigns about ecological problems Antonova, O.; Sokolov, M. Article 1739168960 -229783241
2024 Principles of Brand Communications in Wartime Skorokhod, T. Article 17949363 16126631
2024 Radio «Kultura» music content Medynska, O.; Hnatyshyn, S. Article 106439 107181
2018 Rights observance of socially vulnerable groups in mass media: educational praxes Kovalova, Tetiana Viktorivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Havryliuk, Inna Leonidivna Article -2001371108 -649459320
2024 Rumor generation and spreading on WeChat and Facebook during the COVID-19 pandemic Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Hu, Y. Article 10 10
2025 Telegram як інформаційний фастфуд: зміна смаків в аудиторії українських медіа Грисюк, B.; Єфімова, М.; Борець, A.; Козак, В. Article 0 0
2025 Telegram-канали як об’єкти медіалогічного аналізу: контури впливу і межі відповідальності Кияниця, Є. Article 0 0