Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article -334967913 -265666525
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1683201459 -1116659023
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -1224975037 -941396474
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 336658792 249776982
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article 477922106 393332228
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article 1129356100 2027853294
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -849600240 728447929
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 2020485361 1347851449
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -907341424 2074271400
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 23109732 -1750971398