Search


Clear search fields
Showing results 20 to 40 of 121
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 11790689 23852334
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 47156547 56164597
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 336127670 826802235
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922059 7822266
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 31872285 17401118
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article 1146170125 1061580247
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 989968667 1869314609
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -159671018
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 498103052 580392762
2011 Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -1369764712 -1642882613
2004 Маркетинг – основа формирования экономического потенциала экологоориентированного предприятия Fedorchenko, Kostiantyn Oleksandrovych Article 268229391 137200618
2010 Роль маркетинга в управлении научно-производственной корпорацией Филиппков, Ю.С. Article -1744234201 -1711228950
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 974996195
2016 Review of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics Makhnusha, S.M. Article -1416017390 -1827387694
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article 148635670 134997198
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article 742030052 300686320
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 33628550 80578722
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 54818841 76059442
2016 Innovations in tourism marketing: Operation Anthropoid in Prague Strielkowski, W. Article 1130337369 1584542329
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 1315769 2058004