Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (76)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2012Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана МиколаївнаArticle2831178
2011Міжнародна інвестиційна діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності металургійних підприємствМезенцева, О.О.Article3071277
2013Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліЗагорна, Т.О.Article129182
2017Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprisesŘíhová, L.; Havlíček, K.Article1314
2017Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівлКозяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А.Article1856
2011Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствамиМихайлова, Любов Іванівна; Михайлова, Любовь Ивановна; Mikhaylova, Liubov Ivanovna; Слабоспицька, Оксана Юріївна; Слабоспицкая, Оксана Юрьевна; Slabospytskaya, Oksana YurievnaArticle207515
2017Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємствПанас, Я.В.Article5844
2012Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики БеларусьЯшева, Г.А.Article3162108
2017Transparency as competitive advantage of innovation driven companiesZakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A.Article73130
2017The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European CountriesSamusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A.Article4758
2016Методики оцінювання туристичної конкурентоспроможності: український і міжнародний досвідKovalov, Bohdan Leonidovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Пономарьова, Г.С.Article1959
2016Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революціїTaraniuk, Leonid Mykolaiovych; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В.Article19144
2017Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle1420
2017Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економікиLiulov, Oleksii ValentynovychArticle98
2017Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle710
2017Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільністьLiulov, Oleksii ValentynovychArticle1623