Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 1006590682
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1870697015 -1304154578
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001471 54577092
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article -188209366 -84589857
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -199820919
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 -1431492182
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. 1759213027 2074271400
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 1440167296 -1162891694