Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 89
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The Influence of the Covid-19 Pandemic on General Trends in the Functioning and Competitiveness of Private Clinics Kotenko, Stanislav Ihorovych; Tambovceva, T. Article 55552303 102942781
2022 Fathanah Responsive Leadership: As a Supplement in the Satellite Model Anggraeni, F.S.; Widarno, B. Article 110576 95348
2022 Knowledge asset as competitive resource Vidic, F. Article 1394 1599
2021 КРІ model impact on employee motivation and competitiveness of private healthcare facilities Kobushko, Yana Volodymyrivna; Kotenko, S.; Heiets, I.; Rusanov, O. Article 694428175 -614211627
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article -283597413 1765293199
2019 Методологічні основи оцінювання конкурентоспроможності сільського господарства Ходаківська, О.В.; Патика, Н.І.; Гаргасас, А. Article 217728514 127030943
2018 National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -851929670 753487243
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -1357321895 1846416726
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1118030040 -1485171163
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 19933116 4049625
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 1716646 1452367
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 80189786 167463396
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 707158877 1542044416
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article -129146286 183763579
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article -843590779 -1263629078
2016 The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Kramoliš, J. Article 494330485 529547358
2016 Research preconditions of Ukrainian chemical industry modernization based on the assessment competitiveness of its potential Shevtsova, A.Z.; Braslavska, O.V. Article 1232326992 -1821927657
2016 Формування конкурентної галузевої структури підприємства з врахуванням кон’юнктури на ринку агропродовольчої продукції Данько, Ю.І. Article 1023992760 357028790