Просмотр по автору Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Показаны результаты 1 - 20 из 90
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Marketing Communications in Election Campaigns Tkachenko, Olena Hryhorivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna Article 28 39
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 869605060 -1499553486
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 117509729 87473313
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 1337 2180
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1413226967 235332247
2013 Газетно-журнальне видання Yanenko, Yaroslav Vasylovych Learning Object -1415360363 822499311
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 48425745 76232113
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1883854282 1926465713
2017 Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1183089198 -1789699158
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 231872952 -420097577
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 4901004 5149832
2024 Застосування Microsoft Teams в онлайн-навчанні студентів: методичний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 32 8
2013 Комментарии как составляющая журналистского интернет-материала Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6542209 5758815
2017 Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 236798852 2103113200
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 387278609 376196595
2024 Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 694 349
2023 «Макгаффіни» у сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 33586 16838
2014 Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1108255012 -1280505531
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -773041277 -1970032758
2017 Нативна реклама у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -47649344 392356136