Browsing by Keywords клієнт


Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Application for System Administrator of the Mobile Game Parfenenko, Yuliia Viktorivna; Pysmennyi, Ye. Conference Papers 1973318951 -1462547359
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article 1196873238 575339763
2017 Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering Ossik, Yu.I.; Gelmanova, Z.S.; Borbasova, Z.N.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 2141256123 -1521371841
2022 CRM-системи у підприємництві Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Textbook 1904050567 -691147789
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Дубіна, Олексій; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article -7100778 1647837226
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Dubina, O.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article 246293847 1403823504
2016 Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 630200848 -1998704276
2017 Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company) Aminpour, A.; Hosseini, S.J.; Sabegh, A.Z. Article 457122754 202312224
2016 Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies Mohammadi, F.; Najafi, A. Article 482638670 -1498716423
2007 Effects of image and advertising efficiency on customer loyalty and antecedents of loyalty: turkish banks sample Cengiz, E.; Ayyildiz, H.; Er, B. Conference Papers 347009005 113596407
2021 The integration of the corporate social responsibility (CSR) in the Algerian banks Khadidja, Z.; Gachi, F. Article -1634013240 300908555
2018 Offline and online approaches to quality perception of Slovak university hospitals Stefko, R.; Pollak, F.; Gavurova, B. Article 1205784806 751962570
2016 Organizational and Economic Opportunities of Reengineering Business-processes as Part of the Effective Functioning for Native Machine-building Branch Recreation Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Кобизький, Денис Сергійович; Kobyzkyi, Denys Serhiiovych; Taraniuk, Karina Viktorivna Article 73329079 -1701652849
2018 Tasker Міщенко, А.Є.; Кудрявцев, А.М. Conference Papers 169146561 91552393
2013 Theoretical foundations of management concepts of consumption of bank services Bashlai, S.V.; Podoliaka, O.I. Article 1938796039 489795687
2019 Web-додаток для підтримки діяльності кінотеатру Тищенко, Є.М. Bachelous Paper 62 59
2010 Дистанційне банківське обслуговування на основі системи “клієнт-банк”: переваги та недоліки Захарченко, О.М. Article -801689059 442785223
2018 Клієнт-серверний WEB-додаток браузерної онлайн гри Курило, О.С. Masters thesis 7 2
2012 Особливості управління якістю обслуговування клієнтів в органах пенсійного фонду України Pavlenko, Olena Oleksiivna; Андрущенко, М.М. Conference Papers 56432682 66568008
2013 Проблеми ефективного впровадження CRM-систем в банківських установах Башлай, C.В.; Подоляка, О.І. Article 3770367 1146696