Browsing by Keywords цільова аудиторія


Showing results 1 to 20 of 32
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Olympic Games as a Digital Media Product Yan, W. Article 94457949 -805240272
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 871360 1324248
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 335079865 1685605669
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 73863458 136768174
2024 SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі Білоха, А.В. Bachelous Paper 23 24
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 1332934248 -1737396125
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 10072 8193
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 364099 684049
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 10105869 606127219
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 52654 146958
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -2085274096 -1316261542
2019 Моделі підтримки прийняття рішень з медіа планування для оптимізації процесів таргетингу Шеремереєвич, Д.І. Masters thesis 19 15
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 3244464 9774633
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1755117827 531460790
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article -444800185 -790238960
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 28190014 29038628
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 620052356 10260943
2022 Розвиток спортивної індустрії: маркетингові аспекти Minchenko, Mariia Hennadiivna; Boiko, Anton Oleksandrovych; Доценко, А.В.; Minchenko, Maksym Volodymyrovych Article 15933464 9577293
2024 Розроблення маркетингової стратегії салону краси Литвинова, А.О. Bachelous Paper 25 2
2022 Соціально-психологічні аспекти авторських матеріалів франчайзингових видань: механізми, функції, способи реалізації Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna PhD Thesis -1878940026 379528757