Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову маркетингове тестування
Показаны результаты 1 - 16 из 16
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2017
Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
662009454
442419523
2010
Аналіз проблем, що вирішує процедура маркетингового тестування
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
23973812
20170762
2016
Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування вимог до нової продукції
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
1644810
1985650
2010
Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
42137819
37516968
2010
Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
31782038
59250664
2013
Маркетинговое тестирование продуктовых инноваций промышленных предприятий
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
4624777
4788313
2016
Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
39799372
31786052
2013
Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
18370766
5830614
2017
Показники-індикатори маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
103457
105126
2010
Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
;
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Article
50132398
53026539
2009
Рівень новизни товару як один із показників доцільності тестування нових товарів
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
968331809
2133996223
2011
Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
454825718
514633602
2013
Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Conference Papers
103175838
147100229
2013
Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
;
Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna
Article
185876599
207760600
2010
Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Article
23090835
39686944
2009
Формування поняття «маркетингове тестування» в контексті створення нової продукції
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
;
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Article
143597411
227135514
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
названию
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: