Browsing by Keywords соціальні мережі


Showing results 21 to 40 of 159
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article -759233015 1882541850
2025 SMM при формуванні бренду медичних закладів Приходько, М.Ю. Bachelous Paper 1 0
2024 SMM як інструмент просування на ринку послуг цифрового друку Сідельник, І.О. Bachelous Paper 228 98
2017 SMM і SEO оптимізація, просування у соціальних мережах як способи підвищення популярності музичної освіти Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Морозов, М.О. Conference Papers 269983283 22303450
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers 1482874386 -1376865876
2024 SMМ маркетинг як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань Сухіненко, К.О. Masters thesis 9 6
2024 SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній Чорний, В.С. Bachelous Paper 144 142
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -31886556 -1711124786
2014 Social media in teaching foreign languages Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Article 67821765 18931778
2013 Social network Kyrychok, B.V. Conference Papers 19162200 14608673
2015 Social networks Tarasenko, O.M. Conference Papers 5746029 1114783
2012 Social-media platforms and its effect on digital marketing activities Lesidrenska, Svetlana; Dicke, Philipp Article -946713587 2001307895
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article 803100924 -1445242909
2016 The Experience of Using Social Networks to Attract Students to Scientific Research Stepura, I.S.; Sablina, M.A. Conference Papers -1284727850 815014576
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article 2110405282 1166119995
2025 Transformation of Chinese Tourism Media in the Social Media Era Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Hu, Y. Article 5 1
2019 Transformation of the Process of Hiring Employees Under the Influence of Information Technologies Pavloshchuk, O.O.; Melnychuk, V.E.; Roshchyna, N.V. Article -785284681 -97714683
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 2184587 684050
2025 Using the potential of social media to disseminate media materials on tourism topics Yawei, Hu Masters thesis 7 0
2015 Алгоритм BSP для кластеризації соціальних мереж Шмалюк, І.Ю. Conference Papers 2273727 929685