Browsing by Keywords соціальні мережі


Showing results 21 to 40 of 135
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 1082844597 1868784088
2024 SMM як інструмент просування на ринку послуг цифрового друку Сідельник, І.О. Bachelous Paper 75 98
2017 SMM і SEO оптимізація, просування у соціальних мережах як способи підвищення популярності музичної освіти Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Морозов, М.О. Conference Papers 68305310 22303450
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers -93307021 -1376865876
2024 SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній Чорний, В.С. Bachelous Paper 19 27
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -91467271 -629098596
2014 Social media in teaching foreign languages Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Article 23085822 18931778
2013 Social network Kyrychok, B.V. Conference Papers 6387439 8221302
2015 Social networks Tarasenko, O.M. Conference Papers 1968117 1114783
2012 Social-media platforms and its effect on digital marketing activities Lesidrenska, Svetlana; Dicke, Philipp Article -1747154354 -546474468
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article 1699449942 -1445242909
2016 The Experience of Using Social Networks to Attract Students to Scientific Research Stepura, I.S.; Sablina, M.A. Conference Papers 772370398 815014576
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article 1176654429 1016484019
2019 Transformation of the Process of Hiring Employees Under the Influence of Information Technologies Pavloshchuk, O.O.; Melnychuk, V.E.; Roshchyna, N.V. Article -1684945075 -97714683
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 728195 684050
2015 Алгоритм BSP для кластеризації соціальних мереж Шмалюк, І.Ю. Conference Papers 1137806 929685
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article 1929654910 1651330031
2014 Аналіз факторів негативного впливу соціальних мереж на економіку фірми Kovalov, Bohdan Leonidovych; Романченко, Я.В. Conference Papers -1096936662 -1027998019
2019 Бізнес у соціальних мережах: можливості, інструментарій та стратегії просування бренду Єременко, А.Ю. Bachelous Paper 4 1
2013 Біржа соціальної реклами та реклами у соціальних мережах: історія суперечностей Melnyk, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 20976209 39207481