Просмотр по автору Сигида, Любовь Алексеевна


Показаны результаты 121 - 140 из 159
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2011 Розроблення напрямків посилення маркетингової привабливості Сумської області Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 47993409 50118578
2018 Роль та значення управління ланцюгами поставок для світових компаній Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 844385 1688785
2013 Рівень залучення України в світову систему розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 2995050 3137014
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 872151 1792870
2014 Специфіка розподілу товарів промислового призначення Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 18276892 6834703
2021 Статистичний аналіз розвитку світового ринку електронної торгівлі Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Reshetniak, Yaroslav Viacheslavovych; Шевченко, К.В. Article -712316253 -269716518
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 168550066 993121741
2018 Сутність та складові Індустрії 4.0 Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 3006104 6013385
2021 Сучасні світові тренди в управлінні ланцюгами поставок Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 20372381 23392579
2016 Сучасні інструменти digital маркетингу Syhyda, Liubov Oleksiivna; Макаренко, Є.В. Conference Papers 1430602864 1300388288
2012 Тенденції розвитку світової роздрібної торгівлі Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3363486 6889925
2019 Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 149543 34943
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 629201453 1334051440
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 249377645 -698977990
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 73147557 -905866842
2018 Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 132658078 1982176376
2016 Управління ланцюгами поставок як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 64743914 70745106
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 56928729 33985695
2013 Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -543991020 -613231249
2013 Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -2128815822 -1176610465