Browsing by Author Bondarenko, Alla Fedorivna


Showing results 1 to 20 of 72
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Advantages and drawbacks of sales promotion of goods Bondarenko, Alla Fedorivna; Piven, V.S. Conference Papers 16 6
2011 Bank communikation processes management Rozkoshna, O.A.; Bondarenko, Alla Fedorivna Article 361 280
2011 Holding the policy of standardization in international marketing strategy by Ukrainian size-medium businesses Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna; Lopatkina, I. Conference Papers 473 444
2005 PR як інструмент формування позитивного іміджу банку Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 186 223
2005 PR як інструмент формування позитивного іміджу банку Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 188 224
2012 Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna; Rozkoshna, O.A. Article 67 78
2011 Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation Rozkoshnaya, H.; Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna Article 147 172
1997 Актуальные проблемы управления инновациями Bondarenko, Alla Fedorivna Article 335 232
2009 Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 144 137
2010 Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 252 254
2014 Взаємозвʼязок маркетингової діяльності банку та його фінансової стійкості Bondarenko, Alla Fedorivna; Красюк, Н. Article 138 280
2012 Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства Bondarenko, Alla Fedorivna; Пахненко, О.М. Conference Papers 135 107
2006 Визначення особливостей та засобів стимулювання збуту банківських послуг Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 126 118
2014 Вплив диверсифікації кредитного портфеля на фінансові результати банку Bondarenko, Alla Fedorivna; Гуленок, К.; Стадник, О. Article 66 82
2007 Відбір цільових ринків як один із елементів маркетингової стратегії управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Степанченко, В.В. Article 123 140
2004 Головні напрямки розвитку державної інноваційної політики в Україні Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 114 113
1998 Джерела фінансування інноваційного бізнесу Bondarenko, Alla Fedorivna Article 158 149
2012 Диверсифікація портфеля цінних папері як інструмент зниження ризиків інвестора Bondarenko, Alla Fedorivna; Хевпа, Ю.Я. Article 119 100
1998 Економічні стратегії управління ринком Bondarenko, Alla Fedorivna Book 276 199
2011 Ефективний аудит як складова банківського маркетингу Bondarenko, Alla Fedorivna; Martynenko, Volodymyr Oleksandrovych; Шестопалов, В.Г. Article 130 89