Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 11 of 11
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникацииUshchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna KarpivnaTheses53143
2017Convergence of Brand Language ElementsUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle6120
2017The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communicationTatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna VasylivnaArticle6555
2017Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіяхUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses96
2017Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендівUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle92
2016Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часуUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle2322
2016Вербальні та невербальні аспекти мови брендуUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses6439
2016Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікаціїУщаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna VasylivnaTheses4556
2016Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікаціїUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses4637
2016Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікаціїUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle5170
2015Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathyUshchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, ManolyaTheses3732