Browsing by Keywords качество обслуживания


Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -150442816 1853741368
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -2046462850 -1669174434
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -2111965757 -1547908222
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article 880186401 -14169134
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 504119117 -1289705401
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3996851
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 35446159 61669957
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -1763690176 -1919121683
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 612490512 2126014778
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 48613852 15191842
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2021 Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А. Conference Papers 58005 54853
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 4314472 5296153
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 91948280 165262915
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 5722 8551
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 146980204 188764658
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 6489056 13405616