Browsing by Keywords клієнт


Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Application for System Administrator of the Mobile Game Parfenenko, Yuliia Viktorivna; Pysmennyi, Ye. Conference Papers -1528391112 1537935085
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article -634651835 36776130
2017 Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering Ossik, Yu.I.; Gelmanova, Z.S.; Borbasova, Z.N.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -505933349 290896816
2022 CRM-системи у підприємництві Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Textbook 1069961531 380785232
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Dubina, O.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article 395522544 396965438
2020 Customer Loyalty to Bank Services: The Bibliometric Analysis Дубіна, Олексій; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1292047588 -1786407968
2016 Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -123278947 -247959356
2017 Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company) Aminpour, A.; Hosseini, S.J.; Sabegh, A.Z. Article 79724450 82924364
2016 Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies Mohammadi, F.; Najafi, A. Article -1718991720 1120719123
2007 Effects of image and advertising efficiency on customer loyalty and antecedents of loyalty: turkish banks sample Cengiz, E.; Ayyildiz, H.; Er, B. Conference Papers 81040951 113596407
2021 The integration of the corporate social responsibility (CSR) in the Algerian banks Khadidja, Z.; Gachi, F. Article 386460941 -85445691
2018 Offline and online approaches to quality perception of Slovak university hospitals Stefko, R.; Pollak, F.; Gavurova, B. Article 130203106 71048273
2016 Organizational and Economic Opportunities of Reengineering Business-processes as Part of the Effective Functioning for Native Machine-building Branch Recreation Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Кобизький, Денис Сергійович; Kobyzkyi, Denys Serhiiovych; Taraniuk, Karina Viktorivna Article -1334620236 -1756649676
2018 Tasker Міщенко, А.Є.; Кудрявцев, А.М. Conference Papers 28376796 22215909
2013 Theoretical foundations of management concepts of consumption of bank services Bashlai, S.V.; Podoliaka, O.I. Article 162493055 164809576
2019 Web-додаток для підтримки діяльності кінотеатру Тищенко, Є.М. Bachelous Paper 62 59
2010 Дистанційне банківське обслуговування на основі системи “клієнт-банк”: переваги та недоліки Захарченко, О.М. Article 1187897614 -735775323
2018 Клієнт-серверний WEB-додаток браузерної онлайн гри Курило, О.С. Masters thesis 7 2
2012 Особливості управління якістю обслуговування клієнтів в органах пенсійного фонду України Pavlenko, Olena Oleksiivna; Андрущенко, М.М. Conference Papers 29485936 66568007
2013 Проблеми ефективного впровадження CRM-систем в банківських установах Башлай, C.В.; Подоляка, О.І. Article 1985816 1146694