Просмотр по ключевому слову реклама


Показаны результаты 301 - 320 из 323
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2018 Функціональні та структурно-семантичні характеристики повтору в англомовних рекламних текстах Мазун, М.О. Masters thesis 6 0
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 83813470 30090171
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1421174157 1788584755
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 106484821 13340829
2021 Цифровий маркетинг: основні аспекти таргетингу Понирко, І.І. Bachelous Paper 196736738 453394288
2018 Цінності в українській політичній рекламі: візуальний компонент Слизька, Д.С. Masters thesis 4 1
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 43744695 22025850
2014 Шляхи оптимізації стратегічного планування на підприємстві при проведенні рекламної кампанії на зарубіжних ринках Венгер, Ю.В. Article 2175372 1709523
2015 Шокова рeклaма: поняття та особливості зaстосувaння Тесленко, Л.A. Conference Papers 1112807 4172951
2017 Як зробити ефективний celebrity - маркетинг Вертюченко, А.Р. Conference Papers 294564 372871
2023 Як писати рекламні та PR-тексти Yanenko, Yaroslav Vasylovych Schoolbook -1685990152 440501850
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 16061226 7192612
2010 Інноваційний інструментарій прямого маркетингу Максимова, Тетяна Семенівна; Максимова, Татьяна Семеновна; Maksymova, Tetiana Semenivna Article 619225891 -902115433
2012 Інноваційні методи визначення ефективності реклами в Інтернеті Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Дериколенко, А.О. Conference Papers 33470998 19590083
2012 Інноваційні рекомендації щодо формування і розподілу рекламного бюджету підприємства Шведун, В.О. Conference Papers -1854294616 279058323
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904
2015 Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є. Article 2061140905 1916060648
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1460985481 1541939865
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 53911261 85199390