Просмотр по ключевому слову реклама


Показаны результаты 281 - 300 из 323
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Теоретико-правові аспекти використання реклами як об’єкта авторського права Utkina, Maryna Serhiivna; Коваленко, Є.В. Article 1703739188 1815256147
2013 Тизерна реклама як ефективний інструмент привернення уваги покупців Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Lytvynenko, Olena Oleksandrivna Conference Papers 15427963 23561583
2019 Удосконалення маркетингових комунікацій банку Лизуненко, А.Є. Masters thesis 4 0
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2010 Управление процессом рекламной коммуникации холдинга Бородина, И.П. Article 1621217225 1741413803
2022 Управління клієнтською базою в онлайн-підприємництві (на прикладі онлайн курсів з медитацій) Кордас, А.Р. Bachelous Paper 2259993 2674515
2013 Управління маркетинговими комунікаціями банку Радченко, О.В. Synopsis 1316211 1428853
2013 Управління маркетинговими комунікаціями банку Радченко, О.В. PhD Thesis 10585786 11823128
2016 Управління продажем банківських послуг Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Лукін, Д.А.; Мазило, Т.В.; Афанасьєва, О.Б.; Буряк, А.В.; Богма, С.Д.; Ласукова, А.С.; Kryvych, Yana Mykolaivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych Book -1100368225 1947545202
2011 Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві Удалов, В.І. Conference Papers 1504020 1531012
2023 Управління товарним асортиментом підприємства сфери торгівлі Захарченко, В.О. Bachelous Paper 39023 101519
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 8642657 4960925
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 51151742 89930354
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1128362 1283458
2009 Формализация системы управления массовой коммуникацией розничного продавца на потребительском рынке Бородина, І.П. Article 6465358 5265030
2019 Формування бренду компанії як детермінанти її конкурентоспроможності Чернишова, Р.С. Masters thesis 10 2
2013 Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством Шовкова, О.А. Article -1418546974 1379092517
2022 Формування рекламної кампанії для кондитерської студії “MOco Bakery” Дериземля, М.В. Bachelous Paper 124527770 272132102
2018 Формування стратегій посилення ринкових позицій в підприємництві Костовський, В.О. Masters thesis 5 1
2023 Формування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампанія Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Лунгор, Т.О.; Котляр, Ю.Р.; Кібець, К.К. Bachelous Paper 3900 7329