Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову сегментация
Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2014
Application of the relationship marketing model in tourist firms
Sowier-Kasprzyk, I.
Article
1549534933
1617324320
2017
Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market
Huszarik, E.S.
;
Jozsa, L.
;
Hevesi, A.
Article
52592000
9756042
2017
Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing
Babukh, I.
Article
103095153
124735576
2016
Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic
Valentova, J.
;
Abrham, J.
Article
47156547
56164597
2021
Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
;
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
;
Ясниковський, А.
Conference Papers
-1166580741
-1459533595
2020
Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
-692802714
-979594699
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
2013
Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств
Ібрагімов, Е.Е.
Article
143668024
154449217
2011
Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений
Садченко, Олена Василівна
;
Садченко, Елена Васильевна
;
Sadchenko, Olena Vasylivna
Article
81009757
50583679
2006
Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку
Маслова, Н.О.
Conference Papers
90861
189798
2015
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України
Язвінська, Н.В.
;
Барановська, А.А.
Article
58565385
91500030
2011
Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
174449153
353135932
2009
Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей
Avramenko, Viktor Vasylovych
;
Волков, Р.С.
Conference Papers
97235161
66292878
2020
Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Войтенко, М.С.
Bachelous Paper
10448132
6038814
2008
Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості
Товста, Т.Л.
Article
-1464944554
1012841891
2014
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления
Шубин, А.А.
;
Митяева, Т.Л.
Article
240819060
249776982
2015
Інтелектуальна система радіонуклідної медичної діагностики на гамма-камері
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
;
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Рижова, А.С.
;
Дьомін, О.В.
Article
347521014
302336974
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
названию
году выпуска
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: