Browsing by Keywords цільова аудиторія


Showing results 1 to 20 of 32
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Olympic Games as a Digital Media Product Yan, W. Article 1513616832 1850153588
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 871357 1324248
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 335079867 1301936787
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 73863455 136768174
2024 SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі Білоха, А.В. Bachelous Paper 7 18
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article -931399250 -805817507
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 4609 8187
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 314019 583894
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -503531042 606127218
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 30577 98715
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -2085274096 -1316261542
2019 Моделі підтримки прийняття рішень з медіа планування для оптимізації процесів таргетингу Шеремереєвич, Д.І. Masters thesis 19 15
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 3244464 9774633
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 2082366848 874116886
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 1599635379 -790238968
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 22640360 29038627
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 620052357 -272552629
2022 Розвиток спортивної індустрії: маркетингові аспекти Minchenko, Mariia Hennadiivna; Boiko, Anton Oleksandrovych; Доценко, А.В.; Minchenko, Maksym Volodymyrovych Article 5063879 9577292
2024 Розроблення маркетингової стратегії салону краси Литвинова, А.О. Bachelous Paper 19 1
2022 Соціально-психологічні аспекти авторських матеріалів франчайзингових видань: механізми, функції, способи реалізації Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna PhD Thesis -1878940033 -356530202