Browsing by Keywords quality of service


Showing results 1 to 20 of 20
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 186596 154935
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 466798 177633
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 1018037 20718
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 135194 479
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article 995973 1995688
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 364724 196547
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 12461 9140
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 8931 4668
2013 Етапи оцінки якості логістичного сервісу Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 43633 44852
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 19167 595
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 1205 1216
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 27536 785
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 24319 38362
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 10099 6119
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 6200 177
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 73233 58384
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 26319 1633
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 14491 283
2012 Характерні риси покращання якості обслуговування сільського населення в підприємствами споживчої кооперації Hrytsenko, Olena Ivanivna Conference Papers 2178 77